< Kaikki tapahtumat

Maija-Riitta Ollilan luento 4.10.2021

4.10.2021 - 4.10.2021

Tulevaisuuden kestävä elämä: millaisia valmiuksia tulevaisuudessa tarvitaan

Maija-Riitta Ollila pitää Teams-luennon AO:laisille jäsenille maanantaina 4.10. klo 17:30 – 19:00

Ilmoittaudu alla olevasta linkistä su 3.10.2021 klo 16:00 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään tilaisuuden linkki ma 4.10.2021 siihen sähköpostiin, jonka ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumislinkki

Maija-Riitta Ollila on tieteen popularisoimisesta innostunut filosofi, luennoija, tietokirjailija ja kolumnisti. Hän valmistelee parhaillaan kirjaa Tekoälyn etiikkaa, joka ilmestyy maaliskuussa 2019 Otavan kustantamana. Hän on kirjoittanut useita kirjoja myös vallasta, johtamisesta ja etiikasta. Koulutukseltaan Maija-Riitta on moraalifilosofiasta väitellyt valtiotieteen tohtori.

Teknologian filosofiaan liittyvät aiheet saavat pohtimaan myös ihmisyyden tulevaisuutta. Millaisiksi olemme kehittymässä ja mitä meistä voisi parhaimmillaan tulla?

Luentoyhteistyön alkajaisiksi Maija-Riitta haluaa selvittää organisaation ja osallistujien tarpeet. Onnistunut luento rakentuu hyvälle vuorovaikutukselle. Oppimistapahtumien suotuisa ilmapiiri syntyy vilkkaasta keskustelusta, joskus myös
lämpimästä huumorista.

Maija-Riitan harrastukset liittyvät liikuntaan ja hyvinvointiin. Hän on sertifioitu personal trainer, joogaohjaaja sekä NLP Practitioner.

Ajankohtaisia otsikoita:
Tekoälyn etiikka | Ihmisyyden tulevaisuus | Organisaatioiden tarpeiden mukaan kustomoidut aiheet