Järjestö- ja viestintäpoliittiset asiat

OAJ valmistelee parhaillaan järjestörakenteen uudistamista. Tuomme keskusteluun ammatillisten toiminnan omaleimaisuuden. Kehittämisessä ovat esillä mm. jäsenyyskriteereiden laajentaminen, opiskelijaedustus päätöksenteossa sekä alue- ja paikallisyhdistysten rooli järjestötoiminnassa.

Hallituksen kokouskäytännön uudistaminen, varajäsenten ja valtuutettujen osallistaminen AO:n toimintaan

Varajäsenten aloitteesta kehitämme kokouskäytäntöjämme. Jatkossa varoilla on mahdollisuus, osallistumatta varsinaiseen päätöksentekoon, seurata hallituksen kokouksia etänä. Valmistelussa ovat myös työvaliokunnan ja varajäsenten sekä työvaliokunnan ja OAJ:n AO:laisten valtuutettujen etätapaamiset sekä hallituksen ja varajäsenten yhteinen syysseminaari.

Viestintä

Aktiivisuutemme somekanavilla on huomattu! Meille on tullut viime viikkoina useita haastattelupyyntöjä. Suosittelemme mediayhteistyöhön ja vaikuttamiseen yhdistyksemme moniosaajia.

AO:n toimintasuunnitelma 2021 toteutussuunnitelmaksi

Työvaliokunnan valmistelun pohjalta viimeistelimme vuosikokouksen hyväksymän toimintasuunnitelman toteutussuunnitelmaksi.

Aika olennaista 26.1.2021?

26.01.2021