Jäsenkoulutusta laivalla 26. -28.3.2020

***KOULUTUSMATKA ON PERUTTU **

Tämän päivän aikana tulee tarkemmat ohjeet matkalle ilmoittautuneille

Ammatilliset opettajat AO ry järjestää jäsenilleen koulutusta laivalla teemalla ”Turvallinen fiilis”. Koulutus on suunnattu kaikille AO ry:n jäsenille ja se tapahtuu Viking Line Mariellalla välillä Helsinki – Tukholma – Helsinki. Lähtö on torstaina ja paluu lauantaina.

Koulutukseen ilmoittaudutaan Surveypal-linkin kautta. AO maksaa koulutuk­sen lisäksi matkakulut, majoituksen kahden hengen hytissä, mahdollisen ansionmenetyksen työpäivien osalta, päivärahat sekä muut ateriat, paitsi perjantain lounaan. Majoittumisesta yhden hengen hytissä AO laskuttaa 67,- lisäkustan­nuksen matkustajalta.

Ilmoittautuneiden tulee osallistua molempien päivien ohjelmiin. Peruuttamattoman koulutus­paikan majoitus- ja ateriakulut laskutetaan matkustajalta. Oikeus ohjelman muutok­siin pidätetään.

Alustava ohjelma

Lisää a tietoa ja ilmoittautumislinkin löydät tapahtuman sivulta …

Terveisin AO:n koulutustiimi