Webinaari AO:laisille: Tulevaisuuden menestyjä johtaa tunnelmaa 25.11.2020

Tule kuulemaan ja kokemaan, miten hyvä tunnelma auttaa sinua menestymään ja lisäämään hyvinvointia kaikessa, mitä ikinä teetkään.

Järjestämme webinaarin AO:laisille keskiviikkona 25.11.2020 kello 17.30 – 19.00

Hyvä tunnelma lisää tuottavuutta, tehokkuutta ja luovuutta. Se saa meidät tekemään parempia päätöksiä ja lisää hyvinvointia. Huono tunnelma lamaannuttaa ja saa kääntymään ihmiset helposti toisiaan vastaan. Se lisää turhaa hässäkkää ja tyytymättömyyttä sekä saa ihmiset katoamaan.

Mitä pitää johtaa, kun halutaan johtaa omaa ja toisten tunnelmaa? Mistä kaikesta tunnelma syntyy ja miten se vaikuttaa meihin tai omaan työyhteisöön? Miksi huono tunnelma tarttuu nopeammin kuin hyvä? Miten toimia tunnelmanpilaajien kanssa? Miksi tunnelmalla on tulevaisuudessa entistä enemmän väliä?

Marjo Rantanen on paitsi tunnelmamuotoilun pioneeri, lisenssivalmentaja ja tietokirjailija myös palkittu Speakersforumin Vuoden puhuja 2019. Marjo valmentaa työyhteisöjä, tiimejä ja esimiehiä johtamaan ja muotoilemaan tunnelmaa kaikissa kohtaamisissa. Hän on kirjoittanut kirjat Tunnelmamuotoilu (Talentum Pro, 2016) sekä Tunnelmajohtaja (Alma Talent, 2018), joita käytetään oppikirjoina monissa oppilaitoksissa. Puheenvuoroissaan hän muotoilee tunnelmaa ja viihdyttää yleisöä usein myös stand upin keinoin.

Marjo on tämän syksyn yksi kysytyimpiä puhujia ja viihdyttävä tunnelmannostattaja taistelussa korona-apatiaa vastaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Webinaarilinkki aukeaa keskiviikkona 25.11.2020 kello 17.15. Webex-linkki webinaariin on tässä:

Password: aotulevaisuus

Cisco Webexiin on näppärä liittyä, vaikka et olisi aikaisemmin Webexiä käyttänytkään.