Yhteysopettajakoulutus 27. - 28.11. Långvikissä - ilmoittautuminen

Yhteysopettajakoulutus järjestetään 27. – 29.11.2019 Långvikissä Kirkkonummella. Ilmoittautuminen koulutukseen alkaa 12.8. ja päättyy 20.9.2019. Koulutukseen sopii 80 osallistujaa. AO maksaa jäsenilleen koulutuksen lisäksi ateriat, matkakulut, majoituksen kahden hengen huoneessa (yhden hengen huoneen lisäkustannus, 37€ maksetaan itse suoraan hotelliin) ja mahdollisen ansionmenetyksen työpäivien osalta.

Keskiviikkona 27.11. koulutuspäivä alkaa amiaisella klo 8:00 – 9:30, josta päivä jatkuu klo 16:30 asti. Tämän jälkeen on kylpylässä käynnille varattu aikaa klo 19:00 asti. Päivän päättää yhteinen illallinen klo 19:00.

Yhteysopettajakoulutuksen ohjelma

Ilmoittautuminen tapahtuu OAJ:n kurssi-ilmoittautumisten kautta:
    oaj.fi > Kirjaudu > Omat tiedot > Kurssit ja ilmoittautuminen.

Ilmoittautuneiden tulee osallistua molempien päivien ohjelmiin. Peruuttamattoman koulutuspaikan majoitus- ja ateriakulut laskutetaan omalta jäsenyhdistykseltä. Oikeus ohjelman muutoksiin pidätetään.

Helsingistä järjestetään yhteiskuljetus Långvikiin ja takaisin.